ISO 45001

Muncă sigură și sănătoasă cu certificarea managementului sănătății și securității în muncă

Sănătatea și securitatea la locul de muncă nu se referă doar la prevenirea accidentelor, ci și la evitarea situațiilor periculoase la locul de muncă în orice industrie. Prin implementarea și certificarea unui sistem de management al sănătății și securității în muncă (sistem OH&S) în conformitate cu DIN EN ISO 45001, puteți supraveghea toate riscurile care ar putea duce la plângeri legate de muncă.

Promovarea locurilor de muncă sigure cu certificarea ISO 45001:
  • Reducerea accidentelor prin evitarea comportamentelor nesigure și detectarea timpurie a riscurilor
  • Îndeplinirea integrală a cerințelor legale și de reglementare
  • Avantaje la recrutarea personalului și creșterea încrederii angajaților existenți
  • Creșterea producției curente și reducerii absențelor personalului din companie
  • Îmbunătățirea continuă a sistemului de management al sănătății și securității

Tot ce trebuie să știți despre certificarea ISO 45001

Standardul se caracterizează prin implementarea sa simplă și rapidă, care poate fi aplicată în toate sectoarele. Standardul are o abordare sistematică standardizată și poate fi aplicat în continuare cerințelor individuale ale fiecărui departament, de la management la producție.
Experții noștri vă certifică sistemul de management al sănătății și securității ocupaționale în conformitate cu ISO 45001 și iau în considerare toate aspectele legate de securitatea ocupațională - atât în ceea ce privește procesele operaționale, cât și factorii legați de stres din cadrul organizației care pot declanșa boli psihice. Pe baza structurii de nivel înalt, standardul poate fi combinat eficient cu alte sisteme de management. Profitați de portofoliul nostru extins și combinați-vă certificarea AMS cu certificarea conform ISO 9001 sau ISO 27001.
Procedura de certificare
1. Informare
Întâlnirea de proiect (prin telefon sau personal) și pregătirea pentru certificare, inclusiv revizuirea documentelor
2. Certificare la fața locului
Analiza pregătirii cu evaluarea și revizuirea descrierii sistemului de management, revizuirea proceselor documentate și post-audit opțional (revizuirea acțiunilor corective)
3. Raport de audit și evaluare
Documentația privind auditul și evaluarea sistemului de management
4. Certificat și sigiliu
Odată ce certificarea a fost finalizată cu succes, veți primi certificatul și sigiliul DEKRA (valabil pentru o perioadă de maximum trei ani)
5. Primul audit de supraveghere
Un audit de supraveghere a implementării practice are loc la fiecare 12 luni
6. Al doilea audit de supraveghere
Auditul repetat al implementării practice a sistemului de management
7. Recertificarea
La trei ani după certificarea inițială, etapele de la 2 la 6 se repetă în cadrul auditului de recertificare

EN ISO 45001:2023

Noul DIN EN ISO 45001:2023 este disponibil de la începutul lunii ianuarie 2024 și va constitui baza pentru certificările sistemelor de management pentru securitatea și sănătatea în muncă (OSH-MS) în viitor.
Noul standard se concentrează pe angajamentul sporit al managerilor față de responsabilitatea lor de conducere în domeniul sănătății și securității în muncă, precum și pe un accent mai puternic pus pe obligația conducerii companiei de a crea și menține un mediu de lucru sigur și sănătos pentru angajați.
După publicare, există o perioadă de tranziție de 3 ani, ceea ce înseamnă că întreprinderile au timp până la sfârșitul anului 2026 pentru a-și converti certificarea.

Partenerul dvs. de încredere pentru certificarea ISO 45001

  • Beneficiați de experiența specialiștilor noștri în domeniul auditului
  • Asigurați-vă încrederea clienților și partenerilor de afaceri cu sigiliul nostru DEKRA recunoscut și creșteți-vă oportunitățile competitive